Mājas lapa ir kā nenogurdināms darbinieks, kurš neslimo un kuram nav nepieciešams ikgadējs atvaļinājums.

Savlaik arī šaubījās.

Šaubies par interneta veikala izstrādi?

1966. gadā žurnāls Time publicēja rakstu, kurā apgalvoja, ka sieviešu iepirkšanās tiešsaistē nekad nebūs populāra. Tas tika izskaidrots ar to, ka dāmām vienkārši vajadzīgs iemesls, lai pamestu māju. Iepērkoties tiešsaistē, viņām šī iespēja tiek liegta.

Šī bija viena no katastrofālākajām 20. gadsimta prognozēm. Ikviens zina, ka šodien tiešsaistes tirdzniecības peļņa dažās jomās nekādā ziņā nav zemāka un dažkārt pat pārsniedz ienākumus no pārdošanas ārpus tīkla.

Interneta veikaliem ir daudz priekšrocību salīdzinājumā ar stacionārajām mazumtirdzniecības vietām. Un, ja agrāk tos galvenokārt izmantoja kā palīgu esošajiem reālajiem veikaliem. Tagad daudzi cilvēki, uzsākot uzņēmējdarbību, veido tikai tiešsaistes veikalus un ar viņu palīdzību nopelna savu kapitālu.

Tiešsaistes veikala priekšrocības

Ja jums ir stacionāra tirdzniecības vieta, bet jūs vēl neesat atvēris tiešsaistes veikalu, jums par to vajadzētu nopietni padomāt. Galu galā tiešsaistes tirdzniecība kļūs par nopietnu palīgu jūsu biznesā.

Tāpat, ja jūs tikai plānojat sākt tirdzniecību, bet vēl neesat izlēmuši, kā to precīzi īstenot, varat izveidot interneta veikalu, neatverot mazumtirdzniecības vietu.

Tas ir pieejams pircējam visu diennakti, 7 dienas nedēļā, kas ļauj nepalaist garām klientus ārpus darba laika.

Jūsu bizness nav saistīts ar konkrētu reģionu – jūs varat tirgoties ne tikai savā pilsētā, bet visā valstī un pat starptautiskā līmenī.

Nav nepieciešams īrēt vai pirkt tirdzniecības vietas, jūs varat vienkārši izveidot preču noliktavu, no kuras jūs varat tos tieši nosūtīt.

Interneta veikala “vitrīna” ir neierobežota, t.i. jums nebūs problēmu ar vietas trūkumu preču uzrādīšanai potenciālajiem pircējiem.

Tiešsaistes tirdzniecībai nav nepieciešams liels algotu darbinieku skaits – ja jums personīgi nav pietiekami daudz laika pasūtījumu apstrādei, varat šim nolūkam nolīgt tikai vienu vadītāju, un viņš veiks darbu, ko pieci konsultanti veic parastā veikalā.

Interneta veikals var būt gan galvenais ienākumu avots, gan papildus galvenajam biznesam.

Interneta veikalu popularitāte patērētāju vidū arvien vairāk pieaug laika ietaupījuma, pareizā produkta atrašanas viegluma, pirkumu privātuma, pieejamības dēļ jebkurā dienas laikā; tāpēc daudzi cilvēki tagad ir pilnībā pārgājuši uz tiešsaistes iepirkšanos un pat neapmeklē reālus veikalus.

Mums ir pieredze un zināšanas

Izveidosim interneta veikalu ar modernu un adaptīvu dizainu, viegli pārskatāmu, kas klientos raisīs pozitīvas emocijas un uzticību.

Svarīgi, pirmkārt, izveidot tādu interneta veikalu, kas būs pievilcīgs lietotājiem, radīs pozitīvas emocijas un uzticību.

Šī ir papildu reklamēšanas metode jūsu biznesam. Turklāt lietotājam visu diennakti ir piekļuve šiem vietnē esošajiem datiem. To nevar teikt par skrejlapām vai vizītkartēm, kuras vienmēr tiek pazaudētas vai izmestas.

Vēl viena interneta veikala priekšrocība ir tā, ka, būdama pilnvērtīga vietne, tajā ir iekļauta pilnīga informācija par jūsu uzņēmumu: kas jūs esat, ko darāt, kontaktinformācija, uzņēmuma jaunumi utt.